Her en der geherrewer - Reisverslag uit Goirle, Nederland van Tim Betting - WaarBenJij.nu Her en der geherrewer - Reisverslag uit Goirle, Nederland van Tim Betting - WaarBenJij.nu

Her en der geherrewer

Blijf op de hoogte en volg Tim

24 Maart 2014 | Nederland, Goirle

Oh gottekes toch! Daar gaan we weer. Zoals sommigen van jullie weten, ga ik binnenkort weer rondbanjeren in (voor mij) onbekend gebied. Vanaf zondag 30 maart zal ik een tijdje –soort van- van de Nederlandse aardbodem verdwenen zijn. Het woord ‘tijdje’ staat al een flinke poos berucht als een containerbegrip van tijd. Dit is dan ook de reden waarom er zojuist zo hard mee gesmeten werd. Ik heb immers geen flauw idee wanneer ik terug zal zijn. Als mijn spaarcenten op zijn, kom ik als een wilde boemerang weer terug naar Goirle. Ik hoop dat mijn terugkeer zonder de spreekwoordelijke ‘staart tussen de benen’ zal zijn, maar ook het antwoord op deze vraag is nog zo helder als matglas.
Ik ben van plan om wederom een blog bij te houden, waarvan dit bericht het levende bewijs vormt. Omdat ik niet weet hoe veel internet ik onderweg tegenkom, zal mijn schriftelijk gebrabbel een wat minder frequent karakter krijgen dan toen ik in Denemarken of Japan zat. Mocht je dus een poos niets van me horen, ga je dan geen zorgen maken. Als ik iets niet heb overleefd, dan zal ik daar echt wel over komen raaskal-bloggen hoor. Houd daarom vooral deze site in de gaten.

Je zou je nu kunnen afvragen waar ik nu dan toch heen ga. Ook in het geval dat je dit niet doet, komt hier toch het antwoord: ik vertrek vanuit Klagenfurt richting Slovenië, Kroatië, de rest van voormalig Yugoslavie, Roemenië, Moldavië, Oekraïne (lekker gezellig), Rusland en Kazachstan. Of ik al deze landen ook echt zal gaan bezoeken, is nog onduidelijk. Mijn spaargeld en de politieke situaties willen nog al eens tegen werken. Omdat ik niet zo houd van jongleren met vaagheden, onduidelijkheid en andere vormen van waas, ga ik het hier voor vandaag bij laten. Ik heb er zo veel zin in, dat zelfs mijn popels staan te springen van zin.

Oké doei.

  • 24 Maart 2014 - 16:53

    Cor En Inge:

    Hoi Tim, heel veel plezier en veiligheid enzo toegewenst van ons! En heeel veel goede indrukken en fijne mensen op je pad! Geniet ervan

  • 24 Maart 2014 - 23:20

    Leen En Arlet:

    We wensen je veel plezier maar ook veel wijsheid, in een streek met roerige tijden blijft nadenken van groot belang, natuurlijk voor je zelf maar ook voor je pa en ma is het een lastig avontuur.
    Niet alleen wachten tot je spaarcenten op zijn om terug te keren dus.

    Geniet er van,

    Leen en Arlet

  • 25 Maart 2014 - 06:23

    Yuri:

    God wat een avontuur! Waar begin je aan, pas je wel goed op je zelf?

  • 20 April 2014 - 21:45

    Mar:

    Super laatste 2 landen ga k ook kort bezoeken eind mei ;)
    Heel veel plezier maar komt vadt goed,
    Fotos had ik al gevonden via fb nu ga ik dit ook volgen

    :) !!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Goirle

Her en der geherrewer

En barre tocht van hier tot ginder en dan dat, niet minder.

Recente Reisverslagen:

04 September 2014

In Zand en As

31 Juli 2014

Uit Hoge Bergen

24 Juli 2014

Roodhartig

01 Juli 2014

De drekwerker

10 Juni 2014

Korrels
Tim

En barre tocht van hier tot ginder en dan dat, niet minder.

Actief sinds 24 Maart 2014
Verslag gelezen: 432
Totaal aantal bezoekers 11092

Voorgaande reizen:

24 Maart 2014 - 31 December 2014

Her en der geherrewer

Landen bezocht: